Accidentul rutier - Rol in campania electorala

    Observ cu stupoare cat de repede se pot schimba tacticile de promovare electorala. - Au fost flyere (sau fluturasi) impartite pe strada de catre Tineretul de prin diverse Partide; flyere lasate in cutiile postale ale blocurilor; etc. - Au fost afise raspandite prin tot orasul. Fete lipite unele peste celelalte care, din cauza ploilor sau a altor factor externi, se exfoliau si dadeau nastere unor monstri „umani” (cu buzele unuia dintre candidati, ochii altuia si nasul unui de-al treilea candidat, cu combinatii de slogane si sigle de partid). - Au fost campanii pe TV, Radio si in Presa scrisa. Talk-show-uri, interviuri, spatii publicitare, advertoriale, spoturi, fabricarea de stiri/de evenimente, etc. - Au fost organizari de evenimente, sponsorizari si sustineri ale unor proiecte, implicari in actiuni diverse (de caritate, de strangere de fonduri, de sprijinire a „X” lucru, etc.). - Au fost lansari de bloguri ale politicienilor. Astfel, cica omul politic se apropia de oameni (in special de tineret), prin tratarea unor teme din punct de vedere „personal” (deci nu in numele partidului), de mule ori aceste teme fiind din afara sferei politice.